CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Monday, March 12, 2012

come BIG APPLE ! come to mama !



oh yeessss! saya baru sahaja mentakedarah ini big apple. sodap hoi hoi. korang nak? ok. 3 pcs only. kalau guna duit umi ke ayah ke memang sangat pasti 16 pcs laah! saya sangat suka ini big apple. takpelah terbang myr7.50 asalkan perut turut menyukainya.

alkisah.sebenarnya tak terlintas di akal fikirn pon nak beli big apple. tadi siang lah, pegi MPH BOOKSTORE kat SACC MALL, Shah Alam. gara-gara nak borong buku dengan guna baucer. last-last dengan kepuasan menatap buku-buku, dengan kepuasan membelek-belek setiap helai buku yang ada, haram dan rasa gampangnya saya kerana tiada satu apa pu yang saya beli.

*penat betul nak cari buku yang best.

ok.dah habes belek-belek, saya pun pulanglah. pulang dengan kaki. dengan kaki tu sampai kat bustop depan kompleks PKNS je pon. jadi, selepas kaki saya melangkah keluar dari SACC MALL, saya pon jalan lagi..dan eh! BIG APPLE ok!!! nak! nak!!!

apa lagi....zzuuuupp. here i come big apple! dan. dengan rasa kemegahan diri ini saya beli 3 pcs big apple ini. hahahahaaha.

sekitar 8.oopm, saya baru menyentuh 1 big apple. sentuh sentuh buat apa? ngaaap lah! haha. dan saya rasa, memang semerbak lah satu bilik ni dengan bau big apple. wakaka. dan saya rasa....eerrm...roomate saya terliur kot? saya bagi kepada beliau? no. no. saya seorang yang sangat lah kedekut -so fahamfaham jelah.

*ok.ada dua biji lagi big apple dalam kotak. nyum.nyumm!!!

tak tergamak betul nak habiskan makanan yang sedapsedap ni. tapi kalau tak habiskan, lagilah sia-sia. haha. mari makan big apple donut!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.