CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Sunday, March 4, 2012

i am here.again.

telah tiba lah saya berpijak di bumi yang nyata - UiTM Puncak Perdana, Shah Alam - mencari segulung ijazah dan mengorak langkah dalam mencari mengejar ilmu baru dalam sains pengurusan sistem maklumat. semester I telah berakhir, kini, saya menjengah semester II sesi 2011/12.

bukan ini yg saya pinta apatahlagi, ini bukanlah apa yg saya minati. saya redha. cekalkan dalam hati dengan niat menimba ilmu baru demi ALLAH swt.

hari ini, bermula lagi peristiwa yang bakal saya tempuhi. suka saya tak suka saya, saya tempuh. saya perlu dan saya tahu itu.

dan izzati, ini saya. cubalah mendewasakan dirimu.mematangkan tingkah laku.

and i know, whatever it is , whatever happen - saya perlu mengharungi semua ini.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.